HOLD MY HAND

Jag har verkligen inge bloggat på ett bra tag nu och känner att jag måste ta tag i detta. Jag måste verkligen börja uppdatera mera och absolut svara på dem få komentarerna jag får! tack iaf! =) Så småning om skall jag fixa en ny header men de får jag köpa lite arbetskraft utav min flickvän som får fixa det där för på den punkten är jag helt inkompitent.

Har verkligen inte haft någon tid över nu när jag börjat jobba på dagarna, när man sedan kommer hem är man totalt slut i hela kroppen verkligen så det är bara till att stoppa något i magen och sova för att sedan upprepa samma process. Men ska försöka att sova mer på nätterna så jag kan blogga en stund varje kväll!

Måste säga att jag ÄLSKAR snön! Jag vill bara ge mig iväg till hemsedal eller åre och få känna snön under mina jibbskor (pjäxor) igen. UNDERBART. Jag älskar verkligen det här med skidåkningen och speciellt freestyleskidåkning, det är det stora intresset jag har!
Nu kan man ut och köra lite hand rails här i göteborg medans de finns lite snö, så jag hoppas verkligen på riktigt mycket mer snö så man kanske kan bygga någon liten kicker på ett bra ställe! Jag har bestämt mig för att blogga om skidåkning mycket och även om mig själv och mina kläder.

Snö på fritiden är riktigt grymt men ikke på arbetstid efersom jag jobbar som snickare och mestadels utomhus.


bild från hemsedal.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0