RAISE YOUR GLASS

Inte uppdaterat på ngåra dagar nu. Detta på grund av att jag jobbar som snickare och går upp klockan 05.00 och kommer hem vid 17.00-17.30 och har massa att göra hemma innan det är dags för att få ny energi inför nästa dag igen (sova). Sen att jag är sjuk gör inte saken bättre, men skall bättra mej!

Tänkte tipsa om en sjukt bra ny serie som går på kanal 5 på lördagar klockan 13.30, för er som inte vet vilken:
Jon Olsson – life upside down.
Här är ett litet smak prov, njut! (Kunde tyvärr bara länka er till ett klipp)
http://www.kanal5play.se/program/play/jonolsson-s01e01

Sen vill jag även piminna alla om att jag har en väldigt fin flickvän som jag älskar väldigt mycket och glöm inte besöka hennes blogg; www.majascloset.blogg.se

Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0