ROUND IT GOES

Har gått och blivit sjuk och har nästan 39 (38,8-38,9) graders feber o ligger helt död i min säng. Ändå så ställer jag upp och går upp klockan 05.00 och går till jobbet och kommer hem runt 17.00 o näst intill avlider. Sen att jag har sån migrän samtidigt gör inte saken bättre, men samtidigt kan jag lika gärna jobba som att ligga hemma i sängen och inte göra något alls. Orkar inte fixa något med disignen idag utan nu blir de snart paradise hotell och en varm kopp choklad och kanske något att äta, ganska bra att äta på dagarna också!



Äntligen tagit mej tiden att börja blogga och jag skall snart fixa designen, lite enkel just nu men de kommer :)

Peace

Kommentarer
Postat av: Maja's Closet

Har du ändrat dig? ;)

2010-11-29 @ 21:12:04
URL: http://majascloset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0