SNÖSTORM!

Var nyss ute och handlade lite och tog bilen ner till "centrum" och fick sladd i en rondell, helt oväntat men de va riktigt kul! Så akta er ifall ni kör bil så de inte går illa! Det är verkligen snöstorm här i Göteborg och hoppas det kommer mycket snö i natt så jag slipper gå till jobbet i morgon!

Jag har problem med min iPhone är det några mer som har de? allt hänger sig hela tiden och kan inte göra nått alls. Hoppas det snart kommer någon ny uppdatering så jag slipper dessa problemen.

Såg att Jon Olsson inte skulle ha JOSS i år utan han satsar bara på JOI iår och kommer tillbaka med JOSS 2012 ist men jag tror de kan bli sjukt nice med en hel vecka med JOI! Kolla Freeride.se för mer info ni som är skidintresserade;)

På torsdag kommer min flickvän ifrån kalmar hit och vi skall gå på idol sen på fredagen, de kommer bli skitmyisgt verkligen! Ska även försöka fjäska till mig lite hjälp med min nya design, men nu skall jag ta en kopp varm choklad och sätta mig under en filt och titta på beck! =)





Peace

 

Kommentarer
Postat av: Maja's Closet

sv: ja det är bäst!

Ja visst är den fin! Det dumma är att jag inte vet vart ifrån den är :(



Åh va mysigt det ska bli till helgen och få träffa dig älskling <3

2010-11-28 @ 20:46:54
URL: http://majascloset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0