THE FLOOD

Hemma efter en hel underbar vecka tillsammans med min underbara och fina flickvän. Tyvärr så bor vi ganska långt ifrån varandra så vi kan bara träffas typ varannan helg, men det är sjukt värt att ha de så för det finns ingen som min underbara maja<3

Så jag tänkte att jag skulle rekomendera er att läsa min flickväns blogg, ist för min för jag är ganska så färsk på de här med bloggandet :)

Besök www.majascloset.blogg.se den bästa bloggen som finns!


 
En sjukt fin bild på min underbart fina flickvän<3 älskar henne sjukt mycket!


Kommentarer
Postat av: Maja's Closet

sv: ja det är den =)



Ååååh va du är gullig älskling! <3

2010-11-06 @ 13:18:52
URL: http://majascloset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0